اجرای طرح هادی در 421 روستای استان هرمزگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394
بازدید : 446
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان مطرح کرد
 

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: هم‌اکنون در 421 روستای بالای 20 خانوار استان هرمزگان عملیات اجرایی طرح هادی اجرا یا در حال اجرا بوده و 11 روستا نیز هم‌اکنون آماده افتتاح است.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح هادی در 421 روستای استان هرمزگان

  •  
 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حامد ذاکری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرونده طرح‌های هادی روستاهای بالای 20 خانوار در هرمزگان بسته می‌شود، اظهار داشت: از مجموع یک‌هزار و 730 پارچه آبادی در استان هرمزگان یک‌هزار و 277 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند که برابر برنامه پنجم توسعه باید دارای مطالعه طرح هادی باشند.

وی اضافه کرد: تاکنون 797 روستا دارای مطالعه طرح هادی هستند و برابر برنامه پیش‌بینی شده و تأمین اعتبار به مبلغ 50 میلیارد ریال تمامی روستاهای باقی مانده بالای 20 خانوار دارای اعتبار هستند که نقشه‌برداری و عقد قرارداد با مشاور انجام شده است و تا پایان امسال دارای مطالعات طرح هادی خواهند شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در 421 روستای بالای 20 خانوار استان هرمزگان عملیات اجرایی طرح هادی اجرا یا در حال اجراست و 11 روستا نیز هم‌اکنون آماده افتتاح است.

به گفته ذاکری، برای این تعداد طرح آماده افتتاح بیش از 52 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان، با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته برای مطالعه اجرای طرح‌های یاد شده است، خاطرنشان کرد: معمولاً برای مطالعه طرح‌های هادی اعتبار چندانی نیاز نیست و عمده منابع صرف اجرا خواهد شد.

این مقام مسوول میزان صدور سند اماکن روستایی را از ابتدای طرح 62 هزار و 624 فقره سند اعلام کرد و گفت: روند صدور اسناد اماکن روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به میزانی که امکان ثبت داشته باشد، هر ساله انجام می‌شود.

ذاکری همچنین از واگذاری 28 هزار و 850 قطعه زمین خبر داد و با اشاره به روند احداث مسکن روستایی اظهار داشت: تاکنون 68 هزار و 146 نفر برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت 150 میلیون ریالی معرفی شده است که از این تعداد 58 هزار نفر عقد قرارداد و تسهیلات گرفته‌اند و 50 هزار و 200 نفر موفق به اخذ پایان کار شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان همچنین به اجرای طرح مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر که بر عهده این بنیاد گذاشته شده است، اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع 34 شهرستان هرمزگان فقط چهار شهر بندرعباس، بندرلنگه، میناب و رودان بالای 25 هزار نفر هستند و مابقی کمتر از این جمعیت دارند.

وی گفت: از 12 هزار و 400 واحد سهمیه تعیین شده 15 هزار و 398 نفر عقد قرارداد کردند که 12 هزار و 205 نفر پایان کار دریافت کرده‌اند.

ذاکری در پایان به روند بازسازی مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در بحث زلزله بشاگرد 600 میلیارد ریال تسهیلات و 170 میلیارد ریال بلاعوض و برای شهرستان بستک نیز 330 میلیارد ریال تسهیلات و 66 میلیارد ریال بلاعوض پرداخت شد.

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: اجرای طرح هادی , در 421 روستای استان هرمزگان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 832
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2399
بازدید ماه : 2343
بازدید کل : 127476
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com